![]() |
викладач |
Попелюк Михайло Васильович народився 10 вересня 1956 р. в с. Велика Кам’янка Коломийського району. Музичну освіту здобував в Коломийському педагогічному училищі яке закінчив 1976 році та Івано-Франківському державному педагогічному інституті імені Василя Стефаника навчання в якому закінчив 1984 році за спеціальністю «Музика».
Працював художнім керівником Вищого професійного училища №17, викладачем вокалу Коломийського педагогічного коледжу .
З 2000 року , доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Поряд із педагогічною діяльністю, активно займається естрадно-виконавською діяльністю.
У 2000 році за вагомий внесок у розвиток українського пісенного мистецтва, присвоєно Почесне звання «Заслужений артист України» (Указ Президента України № 1306 від 01.11.2000р. ).
В жовтні 2006 року отримав вчене звання – доцент.
З жовтня 2022 року – доцент кафедри методики музичного виховання та диригування.
Поряд з викладацькою роботою брав участь у фестивалях та конкурсах займається концертною діяльністю.
Здійснює організаційну та виховну діяльність: член журі 2-4 фестивалів дитячого естрадного мистецтва “Зорепад” 2009-2013рр, член журі 13 Міжнародного фольклорно-етнографічного фестивалю ” Коломийка”, член оргкомітету 1-4 Всеукраїнських конкурсів молодих вокалістів ім. Ірини Маланюк.
Михайло Попелюк – член Асоціації діячів естрадного мистецтва України.
Викладацьку роботу поєднує з науково-дослідною роботою, підготував та видав:
- Формування вокально-художнього звуку засобами акустики співацького голосу . (Методичні рекомендації), Коломия: Вік, 2005. 26с.
- Арії, романси та пісні західноукраїнських композиторів XIX -першої половини XX століття. 4.2. Хрестоматія для співу у супроводі фортепіано. -Ч.2.- Івано-Франкі вськ: Плай, 2005. (у співавторстві. авт. уч.31с.)
- Спів і здоров’я людини. (Методичні рекомендації), Коломия: Вік, 2006. 18с.
- Музична спадщина Ярослава Барнича в контексті сучасності. (Навчально-методичні рекомендації) ), Коломия: Вік, 2006. 38с.
- 50 вокалізів для середніх та високих голосів у супроводі фортепіано.Коломия: Вік, 2006. 94с.
- Українські народні пісні в обробці для середнього голосу у супроводі фортепіано. Коломия: Вік, 2008. 31с.
- Самостійна робота студентів при навчанні сольному співу. (Методичні рекомендації). Коломия: Вік, 2011. 29с.
- Робота артикуляційного апарату під час співу . (Методичні рекомендації). Коломия: Вік, 2012. 39с.
- Правила поводження та основні поради співакам-початківцям. (Методичні рекомендації). Коломия: Вік, 2013. 43с.
- Особливості постановки голосу на початковому етапі . (Методичні рекомендації). Коломия: Вік, 2014. 30с.